tisdag 2 november 2010

Fnyket

Idag har det fnykt på som min kära far brukar säga. Omkring en decimeter, så det ska nog va på gång nu. Vi har så pass med snö att vi äntligen fått vår snöskoter som vi ska ha när vi jobbar. Enklare att ta sig överallt då. Ok, det har varit bra träning att gå och kånka och stånka men vi kör stenhårt på gym, löpning och innebandy ändå. Nu i två dagar har jag dock mest varit inne i garaget och lagat våra gigantiska maskotar i glasfiber som brukar stå vid liftarna. Det är väl danskar och annat som kört in i dom.

"Drej eller brems for helvede!"

Vaknade i morse med gröt i halsen. Nån slängde på mig halsont, icke kul men det brukar gå över rätt snabbt.

Min kära sambo Groggy är tillbaka i dalen efter en liten sejour till Amsterdam där hans girl pluggar. Han sa att det var trevligt.

Ikväll drog jag till med en falsk fläskfilé, vilken succé!

Tänkte ta träningsledigt ikväll och ta det lugnt och följa hockeyn, VIK - IKO 2-4 tror jag. Heja!

Hepp påse!

1 kommentar:

  1. Skönt för er att det kommer snö,här regnar det.Jaså du har fått ont i halsen,hoppas det går över.Är det en bacill eller har du sjungit norska fyllesånger på Lodgen? I så fall går det över på en dag.Du trodde fel-dom fick STRYK.Annars är allt som vanligt,Far har ischiaslet och vilar idag.
    Vi höres Ma

    SvaraRadera