torsdag 4 november 2010

Uppladdning

Igår fick jag mina nya skidor monterade, härligt för imorgon drar liftarna igång för säsongen, åtminstone några stycken. Ska bli härligt att kunna ut och åka lite skidor när man känner för det. Liftkortet uthämtat.
    I helgen har jag också lektioner bokade på mig, både på skidor och på snowboard, kul!! Så därför tar jag nog åtminstone förmiddagen ledig imorgon för att komma igång med grejerna igen i backen. Så ska man leva i ett par pjäxor ett halvår igen då=).

Igårkväll kom våra gamla klasskompis från Orsa, Anders "Andee" tillbaka till hemsedal efter en månads semester i costa rica, han verkar ha haft det skönt. Han bor granne med oss här och blev nyförlovad på resan, grattis till dom båda.

Nån slags förkylning sitter i lite grann fortfarande. Försökte pumpa ut den på gymet igår, blev lite bättre så jag provar med en tablett och innebandy ikväll. Jag vet, det är säkert inte skitbra, men jag tror det.

Imorgon kväll är det "Pray for snow" här i hemsedal, Det tänds en stor eld där man kastar in gamla skidor och sånt för att be så att det blir mkt snö till vintern. Vi har hittar en hel hög med gamla snowblades som vi ska slänga in.

Ikväll blir det hockey på datorn, Leksand - Oskarshamn. Vågar inte tippa nåt den här gången, men dom får fan rycka upp sig nu igen! Så det så!

Blodpuddingen tinar...

Hoppas allt är bra!

Ciao Arne

1 kommentar:

  1. Tabletter och träning?!! INTE bra NE nu blir det minus stora minus STORA... :P

    SvaraRadera