måndag 22 november 2010

Ledig måndag

Så är det. Efter att ha jobbat hela helgen med allt från skidskola till annat skruveri så tänkte jag åtminstone ta en sovmorgon. Åkte upp till backen runt 11 och träffade på några andra kollegor som åkte skidor så vi körde hela dagen istället. Härligt, knappt en kotte i backen.

Hade dock möte kl 3 eftermiddags ett par timmar men det är ju inget större äventyr.

Annars har jag fullt upp med mitt föredragsskrivande. Barns utveckling och barnskidskola som jag ska hålla på kurserna i december. Ska vara ca 2 timmar långt så det gäller ju att göra det intressant, tips är välkommet!! Men det ska nog gå bra, ska försöka få gruppen att engagera sig så mkt som möjligt.

Imorgon blir det lite jobb innan vi far i väg till Trysil onsdag och torsdag på möte inför kurserna för att sedan åka vidare till Skeikampen fredag till söndag på Den Norske Skiskolens årsmöte. Trevligt värre!

Lite tråkig tajming dock när vi åker imorgon eftermiddag så kommer Pauline och Elin hit imorgon kväll. Har ju inte setts på ett bra tag nu. Så vi får ses på söndag;-).

Börjar droppa in en del folk nu och det verkar bli ett riktigt kul gäng i vinter.

Ikväll blev det köttfärssås och den goooooodaste spaghetti i stada som min kära far brukar säga=)!
Snart gym och innebandy!

Allan

1 kommentar:

  1. Instämmer,skönt med en ledig måndag.Jag har visserligen inte åkt skidor men dock bakat lussekatter.
    Ett tips angående barns utveckling och skidskola kunde ju vara att börja träna hemma i trappan(du åkte ju skridskor på heltäckningsmattan och se så bra det blev)
    Ha det nu så bra på er tripp bland snö och fjäll och hälsa till Paulin när hon kommer.
    Vi hörs........

    SvaraRadera