söndag 20 mars 2011

Slöööö

Idag är det söndag och det är sköönt. Vi skippade backen idag på vår lediga dag och bara slöade hemma. Gick till gymmet en sväng för att pumpa ut lite skit.

Igår kväll var det ännu en fadderfest. Denna gång var det kaffe-Karls grupp som anordnade tillställningen. Varje grupp skulle klä ut sig i ett speciellt tema. Min grupp hade "pride", inte så svårt så jag lånade Paulines färggladaste kläder. Den gruppen Pauline är med i hade tema "japan" så hon blev sumobrottare, fattades dock några kilo för henne;). Under kvällen spelade vi pulkabowling och inomhus var det bl.a. singstar som jag förövrigt vann och tog hem första priset i form av en nalle-puh termos.

Sumo och en bögare


Annars är allt som vanligt, vi söker jobb för fullt när det dyker upp nåt som är intressant. På kvällarna efter jobb tränar vi storslalom inför kommande SM i tandådalen nästa helg. Det ska bli trevligt. På söndagen är det puckel också så vi måste ut och puckla lite också, men det löser sig. 

Dagens bästa låt: Band Of Horses - Older

Trevlig söndag



1 kommentar:

  1. Alltså,det var ju inte det snyggaste jag sett(men inga bögar är ju snygga). Inte sumobrottare heller för den delen.Men det var säkert kul.
    Jobbsökandet fortsätter hörde jag.Det måste vara svårt att hitta något av intresse när ni har det så himla bra på vinterhalvåret.
    Det kan ju bli en bra sommar DÅ är Öland härligt.
    Ullis o Peter funderar på Grekland i aug/sept.De frågade om vi var sugna,det kanske du är också? Fundera på det du.
    Lycka till på tävlingarna till helgen så hörs vi.
    Morsan.

    SvaraRadera