tisdag 8 februari 2011

En lite update

Jag är ledsen för att jag är pissdålig på att uppdatera mitt liv här! Jaja=).. tänkte köra en ride här nu vad som händer och sker i hemsedal.

Har jobbat ett par veckor sedan jag kom hem från alperna. Vi har full rulle i skidskolan så det är kul med massa elever på olika nivåer. Det har varit mycket barn här p.g.a. det så kallade "kids price", vilket innebär att fram till vecka 5 har barn upp till 7 år haft gratis skidskola och skidhyra om man bokade före mitten på oktober eller vad det var. Så det har varit barninvasion hos oss. Men dom små liven är ju för härliga=)!

Vår spektakulära skishow har börjat för ett par veckor sedan. Hopp, formationer och fyrverkerier, det går hem hos publiken i alla fall och det är ju kul!

Annars är det som vanligt fullt upp med internutbildningar på kvällarna, innebandy och allmänt umgänge goda vänner emellan. Så som sagt så har jag ibland inte riktigt tid känns det som. Men det går hur bra som helst!

Funderingarna kring sommaren har börjat lite smått. Vad ska man göra och ta vägen? Samtidigt som jag vill va kvar i den här branschen på nåt sätt så lockar livet utanför en resväska också. Någon som har en bra kombination på detta? Ge mig tips!

Ikväll kommer min sambo Groggy tillbaka från USA, trevligt!!!

Pöss

1 kommentar:

  1. Du sa det själv.(att du var pissdålig på att uppdatera dej),men när du väl gör det så får vi ju veta hur livet ser ut för dej just nu.
    Skidor,skidor,skidor och trevligt umgänge med både barn o vuxna låter helt OK.
    Det där med ett liv utanför resväskan kan jag tyvärr inte hjälpa till med.Du kan väl bli lärare på någon skola (inomhus kanske).
    Eller varför inte,gör en bra låt.Allt måste vara bättre än det dom skickar till melodifestivalen.Säljare är ett bra jobb också.Kanske kan du sälja skidor andra säljer ju telefoner.Du kommer säkert på något bra.
    Tänk att en del börjar fundera på vad dom ska göra resten av livet när en del(pappa)funderar på att sluta göra något mer.
    Ja, nu är det snart nedsläpp för IK igen.Mot Växjö ikväll.Får se hur det går.
    Snökaos väntas imorgon hos oss.Vill ni ha lite?
    Först till kvarn.........
    Pöss på dej själv/Mora!

    SvaraRadera