fredag 17 december 2010

Nu är det dags

Ikväll blir det avslutning på vår introvecka skidskolan. Vi ska göra samma visa som förra året. Det är så många nya i år så vi kör på ett säkert kort. Vi drar upp på berget till en stor 36 bädds stuga och spenderar kvällen. Nu snart kl 4 går bussen och vid 1-2 tiden inatt går den hem. Ska upp o jobba imorgon också men det ska nog gå bra.
   Varje faddergrupp har fått varsin uppgift. Min grupp står för desserten så vi har handlat o bakat i eftermiddag. vi bjuder på en specialare av chokladkaka och vaniljglass. De andra grupperna har huvudrätt, disk och underhållning. Blir garanterat trevligt.

Slutade jobbet vid lunch idag så det var skönt sen jobbar jag varje dag men är ledig julafton verkar det som. Så mysigt.

Veckan har varit skoj. Vi har gjort allt möjligt. Åkt skidor i våra grupper, tagit fram vårt eget arbetssätt i vinter, hur vi ska va mot gäster, varandra, mellan chefer och lärare och så vidare. Så nästa vecka drar det igång på riktigt och direkt så blir det julveckan, ojojoj..

Nä nu ska jag köra sista finishen på frillan! Ska försöka ta några bilder från kvällen!

Trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Gud,vad mycket skoj ni har MEN vi har nog mer snö än er i allafall.Hoppas kvällen blev lyckad.
    Är du verkligen ledig julafton,det är inte jag.
    Idag är jag ledig men jag kommer inte ut med bilen för det har kommit flera decimeter snö inatt.Ska på julfest ikväll,får se om det går.
    Blir det julbord i år också (med Janssons)?
    Skulle hälsa från Andreas och hans sambo.Träffade dom igår när dom var ute och handlade glitter till sin julgran.
    Nu ska jag ut och skotta vi hörs i veckan.
    Snöiga hälsningar från oss här hemma.

    SvaraRadera