torsdag 28 oktober 2010

Torsdag

Nu har det gått några dar sedan jag kom hit. Har inte hunnit med så mycket annat än långa dagar på jobbet. Det är verkligen allt möjligt som ska göras inför säsongsstart. Ena dagen är inte lik den andra och det är ju kul. Ibland målar jag nåt, ibland städar jag här, ibland där, plötsligt snickrar jag, sen kanske jag skruvar, sen tar vi en kaffe. Vill att det ska gå fort tills säsongen drar igång på riktigt. Snön är på väg i alla fall.

Det har kommit lite grann, riktig snö blandad med konstgjord.

Igår kväll vara vi ett gäng inbjudna till allas våran danska vaktmästare Niels på quizafton och tilltugg. Mycket trevlig tillställning, frågesport i 2 omgångar och lite skitsnack, aldrig fel.

Funderar och funderar...


Tilltugget var en slags pannkakeboll med äppelbitar och nåt jox i. En dansk specialite.

Ikväll blir det löpning, gym och innebandy på det. Hårdkörning inför vintern! Nu vilar jag upp mig i soffan.

2 kommentarer:

  1. Skönt att komma igång va.Glömde fråga om du känner av det onda i armen.Behövs väl lite träning om ni smäller i er godsaker av det där slaget.Ladder för Malmömatchen i morgon. Köpte biljetter i tisdags,fanns knappast några kvar .
    Kommentar om matchen kommer senare.Hej svejs.

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt men mkt att göra och vi har inte fått skoter än så man får gå i snön vart vi än ska. Känner ingenting i armen nu, den verkar vara helt bra. Tänkte köpa matchen på internet o se den, hoppas det funkar.

    SvaraRadera